Barri de Pequín canvia a diumenge la calçotada popular

Per previsió de pluja, Gent de Barri de Pequín ha confirmat que passa a diumenge la celebració de la calçotada popular a la Plaça del Bunyol, que arriba a la tercera edició. La resta, queda tot igual. Els tiquets es poden seguir comprant anticipadament al Frankfurt La Riera, al preu de 19 euros, i inclouen una quinzena de calçots amb la seva salsa, carn a la brasa i allioli, begudes i postres. S’hi podran donar cita unes 300 persones.

Gent de Barri de Pequín courà 4.500 calçots de Valls per a la cita gastronòmica que finalment tindrà lloc aquest diumenge 23 de febrer a la Plaça del Bunyol. Un canvi mig anunciat pel president dels pequinaires, Joan Antoni Piqueras, a l’entrevista de l’FM i + davant la previsió d’un dissabte passat per aigua. Així s’han volgut curar amb salut.

El menú per persona inclou una quinzena de calçots amb la seva salsa, botifarra i ploma ibèrica a la brasa amb allioli, begudes, postres i una copa de moscatell. El tiquet costa 19 euros i es poden comprar anticipadament al Frankfurt La Riera o a plaça, el mateix dia. L’organització preveu muntar taules i cadires per a 300 persones.

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.