No hi haurà Mar d’Estiu aquest 2025

El festival de la Costa de Barcelona que organitzen els ajuntaments de Pineda de Mar i Santa Susanna, conjuntament amb la promotora The Project, tornarà el 2026. Ho han confirmat a través d’un comunicat en què expliquen que s’està treballant en una proposta “renovada i encara més ambiciosa”, sense entrar més al detall sobre el motiu de l’ajornament ni quina és la ubicació que tindrà la pròxima edició. L’any passat, el Mar d’Estiu es va celebra al Torrentó de Can Gelat de Santa Susanna després d’un canvi d’última hora que per salvar-lo.

En declaracions a l’emissora municipal, l’alcaldessa de Pineda de Mar, Sílvia Biosca, ha dit que s’està “consensuant un espai definitiu que doni cabuda a un gran festival” com el Mar d’Estiu. Ha afegit que en els últims anys hi ha hagut “entrebancs” pel que fa a l’emplaçament.

The Project, la promotora musical que organitza el festival conjuntament amb els ajuntaments de Pineda de Mar i Santa Susanna, ha publicat el comunicat en què s’anuncia que la pròxima edició serà l’any 2026.

Clica sobre la imatge per accedir al comunicat:

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.