Els tardeos de moda… ara per als +40
![](https://www.radiocalellatv.cat/wp-content/uploads/2025/02/DISCO-WEB-OK-720x340.jpg)
Les sessions de tarda no són cap novetat a Calella, on ja fa temps que hi ha festes per al públic més jove. Ara se n’està preparant una enfocada als +40, de música dels anys 80 i 90, al Turisme 35. L’organitza el dj David Ortiz, del Clàssic Remix de RCT, que estarà als plats posant cançons mítiques d’Abba o Queen. Juntament amb altres dues persones acaba de crear l’associació Latidos Musicales especialitzada en l’organització de tardeos per la zona del Maresme. Són l’alternativa a sortir de nit, anant igualment a la discoteca, però en un horari diferent que permet acabar la festa anant a sopar.
![](/banners/categories/Societat.jpg)
Tardeo amb música dels anys 80 i 90 amb el dj David Ortiz als plats. La nova associació Latidos Musicales organitza la festa del dissabte 22 de març al Turisme 35, important l’experiència d’èxit en discoteques de Barcelona o Mataró.
Les festes de tarda estan molt de moda per Barcelona, no només de música dels anys 80 i 90, sinó d’altres estils. Sabem que hi ha gent de Calella i del Maresme que hi va, i els proposem quedar-se aquí. Els tardeos et donen l’oportunitat de sortir i després anar a sopar.
La sessió Retro Disco Vibes 80s/90s anirà de set de la tarda a les onze de la nit, amb entrades a la venda en línia. Les anticipades costen 10 euros. Hi sonaran hits d’Abba o Queen, remixades pel dj David Ortiz, que agraden a la gent que ha arribat a la quarantena.
Els tardeos no són cap novetat a Calella, on fa temps que s’organitzen festes a peu de platja però per a un públic més jove. La moda s’ha anat estenent en els últims mesos, consolidant-se com una alternativa potent a les sortides de nit.