Bandes sonores al concert de Santa Cecília del Cor Harmonia

Imatge d'arxiu

El Cor i Orquestra Simfònica Harmonia ha organitzat per aquest diumenge a les 19 h a la Sala Mozart un concert de bandes sonores amb motiu de la 108a Festa de Santa Cecília. És un dels desplegaments de músics i cantaires més gran que han fet fins ara. Encara hi ha entrades a la venda a Entrápolis.

Unes 100 persones pujaran a l’escenari per celebrar Santa Cecília amb el concert de bandes sonores del Cor i Orquestra Simfònica Harmonia. És un dels desplegaments més grans que ha fet el cor i és causat pel tipus de composicions, en què hi ha molts efectes i percussió. A més, s’ha convidat al Cor Cypsella de Sant Feliu de Guíxols i German de la Riba com a baríton solista. N’ha parlat aquest matí a LA CIUTAT el director, Joaquim Piqué:

Reproductor d'àudio

Es tracta d’un concert en què predominarà la música de pel·lícules, però amb alguns tocs d’altres tipus d’entreteniment, segons ha explicat Piqué. S’ha preparat un repertori que busca també acostar-se a un públic més jove, amb bandes sonores de pel·lícules actuals i clàssiques.

Reproductor d'àudio

Des del cor també prometen “moments èpics”. El concert se celebra amb motiu de la 108a Festa de Santa Cecília i les entrades estan a la venda a Entrápolis i tenen un cost de 25 €. El concert se celebrarà aquest pròxim diumenge 26 de novembre a les 19 h a la Sala Mozart.

 

Compartir

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.