394 abonats de Gestaigua han presentat una reclamació sobre la darrera factura
Ateses les queixes de 251 dels 394 abonats de Gestaigua que han presentat una reclamació per la darrera factura de l’aigua. L’empresa municipal ha informat que les està analitzant una per una i que s’està tornant a facturar els rebuts comptabilitzats erròniament. Tal com va publicar Ràdio Calella TV, Gestaigua ha acumulat en l’última factura els consums efectuats durant el confinament i, en alguns casos, això ha provocat que s’apliqués automàticament un cànon extra.
Ara, per resoldre aquesta incidència, Gestaigua està tornant a facturar els consums efectuats però repartits entre els mesos de confinament, i no de forma acumulada.
L’empresa municipal de l’aigua ha informat que s’han rebut prop de 400 queixes i que se n’ha resolt el 65%, unes 250.
Els usuaris que tinguin dubtes sobre les facturacions rebudes poden acudir a les oficines del carrer Bruguera, que s’han obert al públic de dilluns a divendres. No obstant això, es recomana contactar-hi telefònicament (900 100 506) i demanar cita prèvia.