22.000 butlletes participaran en el sorteig del Sumaquilòmetres

Calella Centre Comercial ultima els detalls per la celebració de la tradicional campanya de Nadal, el sorteig del Sumaquilòmetres. Enguany, 22.000 butlletes entren en el sorteig de 4 grans premis: viatges, àpats en restaurants del municipi, entrades culturals i vals de compra. Com a novetat, després d’uns anys sense públic per la pandèmia, la gent podrà assistir a l’acte aquest dijous a les 19 de gener a les 21 h. També es podrà seguir per Ràdio Calella TV.

El president de Calella Centre Comercial, Josep Maria Gallart, ha confirmat que la mecànica del sorteig seguirà el format d’edicions anteriors, amb una gala conduïda per Sònia Montañola. L’alcalde Marc Buch i la regidora de comerç Cindy Rando, faran de mans innocents, tot i que la seva presència, encara s’ha de confirmar.

Demà gaudirem amb la Sònia Montañola com a mestra de cerimònies. Jo mateix com a president estaré a l’escenari. També comptarem amb la presència, tot i que s’ha d’acabar de confirmar, de l’alcalde Marc Buch i, possiblement, de la regidora de comerç Cindy Rando.

El Sumaquilòmetres de Nadal 2022 tancarà la seva edició amb unes xifres similars a les d’anys anteriors. Enguany 22.000 butlletes ompliran les urnes amb les 175.000 etiquetes que han repartit, aproximadament, els 80 establiments adherits a la campanya.

Gallart ha volgut destacar que, gràcies al nou model que van establir amb l’inici de la pandèmia, on van decidir incorporar al sorteig els vals de compra, la gent hi participa més. Així mateix, assegura que enguany ha estat un pèl superior a l’any passat.

Bé, una mica superior a l’any passat. Des que vam voler posar el nou model de SumaQuilòmetres, on cohabitaven els viatges amb els vals de diners per gastar en els comerços que hagin fet la campanya, sembla que la gent està més receptiva i hi participa més.

La iniciativa va néixer per premiar els clients més fidels, a més, destaca Gallart, serveix per apostar pel consum local. El president de Calella Centre Comercial, ha recordat que la junta anterior va ser la impulsora d’aquest èxit, i que ells només, han afegit uns retocs.

Està molt clar que hem d’apostar per un consum local. Val a dir que aquesta campanya del SumaQuilòmetres ve d’una junta anterior que la va convertir en un model d’èxit. Nosaltres hem fet un petit retoc amb la pandèmia, com que no podia viatjar la gent vam decidir posar els vals de diners, i la veritat és que ha tingut molta acceptació.

Josep Maria Gallart exposa que en línies generals la campanya de Nadal es tancarà amb unes xifres similars a les de l’any passat. Amb tot, ha volgut destacar que algunes botigues de Calella els han fet arribar que han tingut campanyes molt bones.

Compartir

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.